網頁

3/23/2019

轉左工 inhouse agency 的第三年 23/3/2019

太耐冇返黎....岩岩又睇一次我的過去工作
其實我在2015年8月已經辭去保健食品工作,因為當時同事話我知佢都打算走,佢做了4年冇升職,所以我都去意已決
後來花了2個月搵工,只有一個offer,就順理成章了
interview左2次
見到我未來上司,後生女人,應該大我幾年
見到大上司, 普通女人,應該40歲
見工講明都幾急,冇考我乜野
後來HR打黎就話請我,冇壓價

呢間係Inhouse agency 做飲食F&B, Marketing人少少, 得2個, 唔計上面大姐級同designer
返工第1星期就開始OT........
返左2個月就諗走唔走........
係咪我命苦...................
我又有d唔信邪................
所以開始日日都OT收9收10..
我都冇走到.....................
最要命的是我上司.................
好mean.........又control freak



工作內容:
1. 有job要寫copy同入brief比designer :即係寫marketing要出咩野(print ad/ facebook / leaflet , etc ),咩方向, timeline, 之後就等收layout
2. 追返designer稿, 比呀姐睇comment, 改layout, output  
2. update sales: 麻煩到死....check要逐日逐間分店, 每次只可以check5個products
3. daily check admango : 睇下competitor 出咩野, 即係newsclip
4. shooting (新野, 冇跟過): 幾特別, 同designer夾好, 想點影, 佢地買porps, 我地同chef夾 
5. 出facebook, 寫copy
6. wedding promotion (新野, 冇跟過)
大致係呢d野~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢度有咩問題:
同operation夾野:咩都要問佢地, 佢地係不合作,  d人都唔係做野, 又唔想應你., 又hea我
同chef 夾野: 廚師真係臭串到..............
我呀姐: 成日追我野, 又覺得我做得唔到, 都鬧過我, 有事唔係教你點做, 唔係幫你, 成日都用質疑口吻同我講野

我記得有1單野, shooting咩事唔多講, 總之佢同我講話: 你諗下要唔要返去做返之前d工






沒有留言:

發佈留言