網頁

6/01/2013

搵工...搵工...interview...offer...

估唔到我又搵工...轉工轉得太多...都覺得自己有問題...係咪太揀擇呢...唉

今次4月開始sd cv, sd左幾星期都冇回音...有d擔心...加上知自己cv又唔係有marketing title...難呀!



終於有1個interview call,係一間有機用品的公司 (只成立了2年)
- Business Development Executive
interview 過程令我感到很有誠意,manager in左 2 hr, 有考我,但傾計居多,令我更了解公司,令我感到我能發揮很多,我都考慮過自己係咪適合於細公司生存,細公司~我的主導權大d,雖然要一腳踢但我暫時不介意,感覺佢想請我的!!



過2天, 收到間保健食品公司 (算係大公司)call interview,
- Marketing Assistant
in HR & GM~有excel test and translate test, 大公司環境靜d,好似冷漠d甘, 間meeting睇唔到出面...好神秘...in完,幾有興趣,我估自己有dd機會...hr話唔需要等2 nd in, 有消息 2 weeks後通知

- 2 nd in有機用品的公司,叫我準備idea present 一條片 (o哂咀,冇做過,頂硬上)
又in左差不多2 hr, 聽到manager講佢的未來大計, 感覺幾令人興奮
佢話會叫我出去見客,之後比我跟客,我又可以學得下見客 skill(話唔洗追數),所以我都ok,話會計commission,最後講到人工..佢出好低比我...低過依家2k,加埋車錢就...想儲錢都幾難...佢話半年review一次,做到野會加人工,又話有得上assistant marketing manager

要諗清楚...如果我係fresh grad 就冇問題...但每次轉工越搵越低...返屋企真係拎個計數機左計右計...心諗要死慳爛慳啦

最後諗左一晚再覆返佢,ok!! take it!!駁下啦,反正依家份工悶成日入data!
決定左之後,輕鬆哂~上網study下d product,competitor~


決定好哂,就遞辭職信啦,好緊張...Thanks boss ,比左D advise我
唔知同唔同事講好...我估佢地會失望...我甘快又走..><
(因為怕自己遲下又3心2意...所以我主動sd email通知保健食品公司放棄個機會,諗返都覺得低能)

過多3 weeks, 保健食品公司 hr竟然call我比offer...=0=!!
好神奇....我明明..哈哈哈...點解會咁....(可能整定GE,,我有時係咁諗野)
呢邊個package係明顯好好多, job duty我都有興趣, 不過大公司同細公司,我諗係咪細公司學到多d野..怕自己做唔習慣...我唔可以再轉工嫁啦...揀左就做要耐D!!又諗左一晚點好.........問左fd 意見....混亂


<< Finally : 保健食品公司>>




2 則留言:

  1. 因為search d搵工interview果d野而入到黎你呢度,竟然睇晒你搵完又唔做然後又再搵工嘅文,哈哈可能因為我搵緊工啦,番新工加油呢!

    回覆刪除
  2. thx~~你都加油呀!!最近難搵工呀...祝你成功^^

    回覆刪除